4 sfaturi de fitness pentru ca Will Smith și bărbații peste 50 de ani să se formeze

Will Smith este gata să urce la nivelul filmului de acțiune și suntem aici pentru a vă ajuta. Actorul în vârstă de 52 de ani tocmai a anunțat un nou spectacol pe YouTube, în care își va documenta transformarea din tăticul post-pandemic în sfâșiat.

Cu cât îmbătrânești, cu atât poate fi mai greu să te apropii de idealul tăiat de șase pachete. Pentru a-l ajuta pe Smith (și pe oricine are peste 50 de ani), Sanatatea barbatilor director de fitness Ebenezer Samuel CSCS are patru sfaturi pentru a vă ajuta în călătoria dvs. de fitness. Pentru mai multe sfaturi de antrenament pentru bărbatul mai în vârstă, consultați Sanatatea barbatilor ghid de instruire pentru peste 50 de ani.

Începeți cu mobilitatea

Samuel spune că dacă revii în formă după decenii de absență, corpul tău (și fascia, țesutul conjunctiv fibros care se află în și în jurul oaselor și mușchilor tăi) vor fi tensionate și rigide. “Dacă Smith începe instantaneu cu ghemuituri grele cu bile sau presă pe bancă, desigur că ar putea fi capabil să mute greutatea, dar țesuturile sale ar putea să nu permită aceste mișcări să se producă corect”, spune Samuel.

Pentru a evita rănirea, Samuel recomandă slăbirea și prelungirea acestor țesuturi conjunctive cu mișcări de greutate corporală și întindere dinamică. Încercați Spiderman Chest Rotation Stretch pentru a începe: ajungeți într-o poziție de împingere, apoi puneți piciorul drept chiar în afara mâinii drepte. Ridică-ți mâna dreaptă în sus și întinde-o spre cer, cu ochii care o urmăresc până la capăt. Faceți 3 seturi de 3 până la 5 repetări pe fiecare parte. Vreau mai mult? Încercați, de asemenea, pisici de vacă și câini descendenți.

READ  România reglementează noi condiții pentru suplimentele alimentare

Lovind în spate

„Dacă Smith a petrecut mult timp departe de sală, există șanse mari să nu aibă forță în spate – și acesta este primul lucru pe care trebuie să-l construiască, nu al lui. Sunt o legendă Petrecem o grămadă de timp așezat în aceste zile, ducând la mușchii pieptului strânși și la romboizi slabi și la nivelul mușchilor din spate. Întărirea acestui ultim grup muscular va aduce omoplații înapoi într-o poziție corectă și sigură. – Vă permite să aveți succes la fiecare exercițiu, de la apăsări pe bancă până la flotări până la bucle bicep.

Samuel adaugă, de asemenea, „Antrenarea spatelui este, de asemenea, scurtătura către succesul în fitness – va curăța instantaneu postura lui Smith și îl va ajuta să stea mai înalt”. Începeți cu rânduri de gantere: încercați să faceți 3 seturi de 10 până la 12 repetări pe fiecare parte de două până la trei ori pe săptămână.

Click aici pentru a vă înscrie pentru mai mult conținut exclusiv de sănătate și fitness.

Sanatatea barbatilor

Puterea pe cardio

Dacă Smith dorește să piardă grăsimea corporală, va fi tentat să petreacă ceva timp pe bandă, dar nu este cea mai bună opțiune. „Adevărul este că ultimul lucru de care aveți nevoie dacă încercați să vă întoarceți în formă este mișcarea repetitivă a cardio-mașinii fără sfârșit, fie că vâslește, mergeți cu bicicleta sau alergați”, sfătuiește Samuel. “Amintiți-vă: după ani fără antrenament, corpul dvs. nu se mișcă cu o mecanică adecvată și repetarea acelor mecanici proaste din nou și din nou poate duce la dureri de genunchi, dureri de spate și alte probleme.”

READ  Ziua Clujului | Primele vaccinuri împotriva COVID-19 și „imunitatea turmei”. Experții au îndoieli cu privire la eficacitatea vaccinării

Smith ar trebui să înceapă prin a-și reconstrui puterea, făcând mișcări cheie, cum ar fi flotări, rânduri cu bile, greutăți în greutate românești și genuflexiuni cu greutate corporală. „Acest lucru este, de asemenea, esențial, deoarece după vârsta de 40 de ani, sarcopenia, pierderea musculară legată de vârstă la bărbați, se instalează frecvent”, spune Samuel. “Nu poți compensa această pierdere musculară acumulând mile pe banda de alergat. Poți compensa aceasta lucrând din greu pentru a construi și a menține mușchiul.”

Faceți-vă prieteni cu Balul Med

Bărbații peste 50 de ani, precum Smith, se confruntă, de asemenea, cu o altă provocare: corpurile lor nu sunt la fel de explozive ca pe vremuri și să lucreze din greu pe măsură ce îmbătrânesc este esențial pentru a menține această putere explozivă. „Pentru a antrena puterea explozivă, trebuie să lucrați cu greutăți ușoare și apoi să vă deplasați la viteze mari”, spune Samuel.

El recomandă că cel mai simplu burghiu pe care îl poate face Smith este pur și simplu să tragă bunicul cu o minge ușoară. Pur și simplu țineți mingea medicală de piept și faceți tot ce este nevoie pentru a o arunca cât mai sus posibil. Lasă-l să atingă solul și repetă. Faceți 3 seturi de câte 3 repetări pe zi pentru a menține și dezvolta puterea explozivă. Da, este simplu și distractiv și, de asemenea, este foarte eficient.

      Acest conținut este creat și întreținut de o terță parte și încărcat pe această pagină pentru a ajuta utilizatorii să își furnizeze adresele de e-mail. Este posibil să găsiți mai multe informații despre acest conținut și despre conținut similar pe piano.io

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *