5 exerciții ischio-jambiere pentru picioare uimitoare

Este deja ziua piciorului? Urmăriți aceste 5 exerciții pentru hamstring pentru picioare uimitoare!

Nu sări peste ziua piciorului. Deși oamenii tind să acorde mai multă importanță superioară a corpului, dacă ai slăbiciuni în partea inferioară a corpului, vei avea de suferit pe termen lung. Și, în timp ce quads-ul capătă toată gloria, ar trebui să vă concentrați și asupra unor exerciții pe ischio-jambierii.

Iată 5 exerciții pentru hamstring pentru picioare uimitoare conform Erin Stern, un culturist care a câștigat IFBB 14x și a fost numit de două ori Ms Figure Olympia. Videoclipul său care explică exercițiile lui preferate pentru ischio-coarde a fost prezentat Banca Critică, un site web axat pe sănătate și putere, care oferă o mulțime de sfaturi despre cum să devii mai puternic, mai în formă și mai sănătos. Al lor Canalul canalului YouTube are peste un milion de abonați.

Vezi mai jos cele 5 exerciții ale hamstring-ului lui Stern pentru picioare uimitoare.

Sursă: Depositphotos / CrossFit Inc.

5 exerciții ischio-jambiere pentru picioare uimitoare

1. B-Stand RDL

Începeți această variantă de deadlift românească cu piciorul nedominant – aceasta va dicta câte repetări ar trebui să faceți pe partea dominantă.

Păstrați un genunchi moale sau deblocat și mențineți spatele drept în timp ce ridicați ganterele. Tempo-ul ar trebui să fie lent și uniform pentru a vă ajuta cu conexiune minte-muschi.

2. Sliding Floor Curl

Acest exercițiu vă va folosi greutatea corporală pentru a vă îmbunătăți forța ischio-jambianelor. Tot ce aveți nevoie este un prosop, o bucată de hârtie sau niște dispozitive de mișcare și o podea pe care este ușor de alunecat.

Începeți într-o poziție de punte, concentrându-vă pe aducerea călcâielor spre fesieri fără a atinge podeaua cu spatele, menținând o poziție inversă a planșei cu coloana vertebrală dreaptă.

READ  Fotograful anului cu animale sălbatice: un peisaj minunat otrăvit

3. Bucle nordic

Potrivit lui Stern, este exercițiul numărul unu pentru hipertrofia ischio-jambierului și de aceea se află pe lista lui de 5 exerciții pentru picioare uimitoare.

The Bucle nordice configurarea este destul de simplă, ai nevoie doar de un loc sau de cineva care să-ți țină picioarele în timp ce ești într-o poziție dorsală pentru a-ți scoate gambele din ecuație.

Încercați să vă coborâți încet corpul spre podea. Acesta este un exercițiu ucigaș pentru ischio-jambierii.

4. Onduleuri pentru picioare cu gantere suspendate

După cum sugerează și numele, te vei curling cu o gantere, dar cu picioarele atârnând de o bară de tracțiuni.

Deși poate părea ușor, ia-o ușor pentru că în curând vei afla cât de dificil poate fi.

5. Reverse Hyper Extension

Dacă nu aveți acces la o mașină de întindere inversată, puteți folosi o bancă reglabilă, o minge elvețiană sau chiar canapeaua.

„În acest exercițiu, vrei cu adevărat să te concentrezi pe împingerea oaselor șoldului în pad și ridicarea picioarelor cât mai uniform posibil”, spune Stern.

Și acestea sunt cele 5 exerciții pentru ischio-coarde ale lui Stern pentru picioare uimitoare. Veți încerca oricare dintre acestea data viitoare în ziua piciorului?

Dacă nu știți cum să efectuați una sau mai multe dintre aceste mișcări, faceți clic pe videoclipul de mai jos.

VIDEO – 5 exerciții ischio-jambiere pentru picioare uimitoare

Vezi mai mult conținut BOTROX:

Exerciții pentru ischiogambieri și fesieri clasate (de la cel mai bun la cel mai rău)

Cel mai bun antrenament bazat pe știință pentru partea inferioară a corpului pentru dezvoltarea quads, ischio-jambierii, fesieri și gambe

Sfaturi de mobilitate: Cum să vă întindeți corect ischiochimbii

2 exerciții obligatorii pentru picioare mai mari – Loviți-vă quads și ischio-jambiere

Tot ce trebuie să știi despre mărirea feselor

Cel mai bun antrenament științific pentru picioare pentru ischiogambieri, cvadri și gambe

Cum să obțineți picioare grozave fără genuflexiuni – construiți o putere de neoprit

Cele mai bune sfaturi de antrenament pentru picioarele înalte

Antrenamentul perfect pentru picioare (seturi și repetări incluse)

Antrenament pentru picioare Cristiano Ronaldo: Explodează-ți puterea inferioară a corpului ca un profesionist

6 cele mai bune exerciții pentru picioare pentru greutatea corporală (creșterea forței și a mușchilor cu echipament ZERO)

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *