ProRally.ro

Lumea completă a știrilor

Atenție la pătrunjel! Are efecte miraculoase, dar oricum nu se consumă! Mihaela Bilic spune cât de corect este

Dacă până acum credeai că lămâia este cel mai bogat aliment în vitamina C, Mihaela Bilic te răzgândește. Potrivit nutriționistului, o altă plantă este mult mai bogată în această vitamină și are puterea de a ne întări imunitatea.

Nutriționistul Mihaela Bilic spune că pătrunjelul conține o cantitate mai mare de vitamina C decât lămâia și pentru a scoate la maximum din ea beneficii trebuie să-l consumăm în mod regulat.

„Pătrunjelul conține mai multă vitamina C decât sucul de lămâie! Deoarece suntem în mijlocul unei pandemii virale (…) vitamina C este cea mai cunoscută vitamină, deoarece are proprietăți antioxidante – ajută organismul să neutralizeze radicalii liberi și procesele oxidative, consolidând astfel sistemul imunitar.

Când vine vorba de surse naturale de vitamina C, primul nostru gând se referă la lămâi și citrice în general. Adevărul este că legumele sunt mult mai bogate în vitamina C decât fructele, iar campionul este nimeni altul decât pătrunjelul obișnuit. Cu un conținut de aproape 200 mg de vitamina C / 100 g, pătrunjelul depășește toate celelalte fructe și legume: ardei roșu 160 mg, suc de lămâie 128 mg, piper verde 120 mg, kiwi 92 mg, căpșuni 67 mg, suc portocaliu 54 mg ”, scrie el Mihaela Bilic pe Instagram.

Cum să mănânci pătrunjel corect

Odată ce ai luat decizia de a consuma pătrunjel pentru sistemul tău imunitar, trebuie să reții că nu se mănâncă ca o garnitură în supă, ci cu un spray.

„Singura condiție este să mănânci mult pătrunjel, cu snopul, sub formă de salată (precum salata libaneză numită tabouleh), nu doar câteva frunze, ca decor în supă sau tocană.

READ  Australia și Noua Zeelandă să ia în considerare bulă de călătorie transfrontalieră

În plus, pătrunjelul este bogat în fibre, beta-caroten (un precursor al vitaminei A), acid folic, fier și calciu – toate acestea fiind esențiale pentru o sănătate bună. Nu e de mirare că în Franța salata de pătrunjel (tabouleh) este constant prezentă în meniul spitalelor, un preparat simplu și eficient pentru pacienții convalescenți.

Așa că de mâine uitați lipsa de lămâi de pe raft și umpleți coșul cu pătrunjel! Este anti-anemic, antioxidant, îmbunătățește digestia, îmbunătățește circulația (conține vitamina K anticoagulantă) și, nu în ultimul rând, asigură respirația proaspătă – neutralizează mirosurile neplăcute în gură, inclusiv usturoiul! „Scrie nutriționistul.

Adriana Costa Esteves

"Fanatic de muzică Wannabe. Specialist în alcool devotat. Avocatul zombie-friendly pentru hipster. Cade mult. Guru pe Internet."

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Previous Post Discuții istorice de pace cu talibanii. Conflictul de patru decenii, cu zeci de mii de victime, s-ar putea încheia
Next Post camera are 3,2 miliarde de pixeli