Beneficii uimitoare pentru sănătate și …

Semințe de chia: Aceste produse pot fi consumate așa cum sunt sau utilizate în diferite preparate. Raw este o sursă importantă de fibre și Omega 3. De asemenea, pot fi consumate în suc de fructe și apă sub formă de chia proaspătă.

Datorită beneficiilor lor importante pentru sănătate, semințele de chia au fost incluse în categoria „superalimentelor”. Ele ajută organismul să rețină lichide și electroliți, se transformă în gel în stomac și astfel încetinesc conversia carbohidraților în zahăr și, în același timp, ajută la dezvoltarea mușchilor și a altor țesuturi Chia este o sursă de proteine și bor care ajută la absorbția calciului Aceste semințe, transformate într-un gel, pot înlocui uleiul și alte grăsimi în multe rețete. Gelul poate fi adăugat și la sosuri, jeleuri și bomboane la cuptor. este foarte ușor de obținut. Puneți semințele într-un recipient de plastic, apoi turnați apă peste ele, apoi puneți-le în blender pentru câteva minute. Gelul poate fi păstrat la frigider pentru o vreme timp de două săptămâni.

Există mai multe motive pentru care aceste semințe sunt bune pentru sănătatea corpului. De exemplu, au un conținut scăzut de colesterol și sodiu. De asemenea, sunt mai ușor de digerat decât semințele de in și conțin, de asemenea, mai mulți nutrienți decât somonul. Semințele de chia sunt o sursă excelentă de calciu și fosfor, fibre și mangan. Mai mult, sunt bogate în proteine, carbohidrați sănătoși, grăsimi esențiale, vitamine și minerale precum vitamina B, calciu, cupru, zinc etc. În același timp, conțin antioxidanți care întăresc sistemul imunitar. Aceste semințe oferă energie atât minții, cât și corpului. Acesta este motivul pentru care semințele de chia sunt atât de valoroase din punct de vedere nutrițional.

READ  Alimente contrafăcute, un pericol pentru sănătate

Află mai multe despre SFATULPARINTILOR. FR.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *