Când vine vorba de potențialul de reabilitare a fizioterapiei chiropractice și de pacienți, construiește-ți propriul sandwich

Lucrați cu pacienții pentru a alege ingrediente pentru a conecta reabilitarea și fizioterapie cu starea de bine și longevitate și pentru a debloca un nou potențial de reabilitare în kinetoterapie chiropractică

Soția mea deține restaurante, și ea arată ca și noi suntem și în industria ospitalității. Totul ține de punctul de vedere și de ceea ce vrei să realizezi. Dacă faceți îngrijire acută, numiți-o îngrijire pentru leziuni sportive. Dacă practicați vătămarea auto, numiți-o o specializare în vătămare corporală. Practic totul, de la leziuni sportive și reabilitare până la performanță, medicina regenerativă și longevitate, totul într-unul pentru a extinde potențialul de reabilitare a fizioterapiei chiropractice pentru pacienți.

Pot vedea meniul?

Gândiți-vă la asta din perspectiva pacientului. Vor o experiență culinară la masă, la pachet sau cu livrare? Ce vrea acest pacient? Vor să construiască o omletă, un sandviș sau o salată? Trebuie să-i ajut să vadă de ce au nevoie.

Meniul meu este ameliorarea durerii, pierderea în greutate, starea de bine și longevitatea. Unul dintre ingredientele mele principale este mișcarea. Voi fi creativ și voi construi un program de exerciții personalizat. Pacienții pot alege unul sau mai multe dintre:

  • Flexibilitate
  • Stabilitate
  • Putere
  • Pierdere în greutate
  • Cardiovascular
  • Echilibru

Construirea unui sandwich de dezintoxicare și PT

Instrumentele pentru stratul exterior sunt pâine din acest sandviș, bagheta italiană crocantă la cuptor, sau rulada cu cereale multicereale sau tortilla de grâu integral. Aceste instrumente sunt greutatea corporală, benzi CLX, greutăți libere, kettlebell și saci de nisip.

Fii creativ și construiește-ți propriul tău:

O proteină Curcan, șuncă, burger, ou. Singura mea carne este mereu legată de mers. Înseamnă ceva legat de o mai bună capacitate de a merge și chiar de a avea puțin respirația.

O branza Provolone, alb, cheddar, feta. Singura mea brânză va fi în categoria de echilibru. Aceasta înseamnă un exercițiu „ceva” cu un singur picior. Utilizarea BOSA (arata ca branza) este un instrument bun.

Legume Salată verde iceberg, spanac, ciuperci, măsline, romaine, busuioc proaspăt, muguri de lucernă. Ai nevoie de mult pentru varietate, pentru a compensa plictiseala și pentru a adăuga savoare. Întinderea țintă a anumitor mușchi și mișcări de forță.

READ  Revizuirea bugetului RUP reduce ușor raportul deficit / PIB la 7,13%

Asezonare Hrean, maioneza, mustar. Care este sosul tău special? A mea se întâmplă să fie o mare capacitate de a personaliza seturi și repetări care sunt acceptabile pentru pacienți să le facă zilnic. Aceste mișcări sunt de obicei puțin dificil de făcut, dar odată ce devin ușor de stăpânit, trec la o altă progresie a mișcării.

Suplimente A ține minte, extra costă mai mult. Avocado, carne suplimentară, brânză suplimentară. Suplimentele mele sunt teancul biroului de unde de șoc, laser, TECAR, teste de laborator, teste de scaun pentru microbiom și altele.

Mesajul meu: consistența mișcării bate inconsecvența. Să murim încercând ceea ce duce la longevitate.

chiropractica holistică

Ce numești îngrijire chiropractică atunci când adaugi la gestionarea greutății (diete, post intermitent), exerciții fizice all-inclusive, crearea unui somn bun, crearea unei sănătăți digestive bune (microbiom), scăderea riscurilor și îmbunătățirea sănătății cardiovasculare, optimizarea hormonală, reducerea stresului și a inflamației , echilibrând căile de detoxifiere, estetica și sănătatea creierului (evitând demența, boala Alzheimer) ? Ceva care extinde potențialul de reabilitare al kinetoterapiei chiropractice.

Este dincolo de simplul amestec de dezintoxicare și fizioterapie. Îl simt ca un „chiropractician holistic” – ceea ce am învățat inițial la școală acum peste 40 de ani. Sandvișul meu amestecă totul – ameliorarea durerii acute, îngrijirea cronică, biohacking, medicină regenerativă și planificarea longevității. Pot fi metodic, dar inovator.

Ca chiropractician, cel mai căutat hack-ul meu a fost să-i ajut pe oameni să scape de durere, să-și corecteze postura și să îmbunătățească și să mențină gama de mișcare. Majoritatea oamenilor își pierd aria de mișcare pe măsură ce îmbătrânesc. Doare fizic și emoțional și îi face pe pacienți să se simtă bătrâni când sunt încă tineri sau relativ tineri. Îmbunătățiți postura proastă și restabiliți gama de mișcare pierdută, iar pacienții dvs. se vor simți din nou tineri.

Potențial de reabilitare în kinetoterapie chiropractică și cele mai bune biohack-uri

Primele cinci trucuri pentru pacienții mei sunt somnul, hidratarea, optimizarea greutății, optimizarea soarelui și a luminii și optimizarea oxigenului.

READ  Brașov, epicentrul activităților Institutului European de Inovare și Tehnologie din România

Iată un exemplu de cele mai bune hack-uri:

  • Optimizarea somnului Ajutați pacienții să obțină șapte ore și să înțeleagă REM, somnul ușor și profund.
  • Optimizarea hidratării Fă din apă băutura ta preferată! Arată-mi pe dispozitivul meu de compoziție corporală că ai cantități bune de apă intracelulară.
  • Optimizarea orală Nu mai utilizați apă de gură. Îți perturbă microbiomul.
  • Optimizarea luminii Priviți răsăritul soarelui afară (lumina naturală semnalează hormoni) în fiecare dimineață. Să descoperim ecranele noaptea.
  • Optimizarea oxigenului Încurajează respirația prin nas, respirația cu diafragmă, meditația, exploziile scurte de cardio de înaltă intensitate pentru a forța inspirația și expirarea.
  • Optimizarea miscarii Atragem atenția asupra zonelor tensionate și slabe ale corpului și îi fac pe pacienți să se gândească la recuperarea mișcării pentru longevitate.

Majoritatea pacienților au nevoie de flexibilitate și forță pentru a-și construi alegerea aleasă (mai puțină durere, un corp mai bun, o mai bună funcționare a creierului). Pentru a construi masa musculara, trebuie sa muncesti suficient de mult pentru a declansa hipertrofia musculara. Începeți să învățați despre antrenamentul de restricție a fluxului sanguin (BFR).

înțelege asta

Toate sistemele încetează în cele din urmă să ofere rezultate. Am întâlnit mulți medici și pacienți care stagnează. Acest lucru se întâmplă în cele din urmă și inevitabil, așa că trebuie să fim pregătiți cu o altă abordare la fel de eficientă (cum ar fi ingredientele sandwich) pentru a extinde potențialul de reabilitare al fizioterapiei chiropractice.

Am multe ingrediente: antrenament de rezistență, diete, modalități și alte biohack-uri pentru a-l schimba. Am creat alegeri care contrastează radical cu abordarea folosită.

Pentru practicanții de exerciții și reabilitare, începeți cu o tehnică ușoară și de construcție, deoarece aceasta vă va menține în siguranță. Nouăzeci la sută din rănile legate de culturism se datorează a două cauze: prea multă greutate sau depășirea limitelor tehnice ale liftului. Utilizați o greutate realistă pentru intervalul de repetate pe care îl selectați.

READ  Fundația română de îngrijiri paliative Hospice „Casa Speranței” primește statut de utilitate publică

Răspunde la trei întrebări cheie și poți construi un plan de antrenament personalizat pentru longevitate:

  • Care sunt obiectivele tale realiste? Legat de durere? Adaugă mușchi? Reduceți grăsimea corporală? Legat de performanță? Să trăiești mai mult?
  • Cât timp și câte zile ar trebui să dedici acestor obiective?
  • La câtă periodizare te poți angaja? Aflați cum să setați o cronologie și să împărțiți obiectivul pe termen lung în etape săptămânale. Începeți să utilizați testarea pentru a vă împuternici pe dumneavoastră și pe pacient (gamificarea funcționează).

Sincronizați îngrijirea pentru mai mult progres

Sincronizez nutriția, recuperarea, îngrijirea fasciei și exercițiile cardiovasculare cu antrenamentul de rezistență pentru a accelera progresul. Fascia și mușchiul scheletic sunt cele mai abundente țesuturi din corpul uman. Conectați-le și creierul ca fiind în mod constant cel mai adaptabil din organism.

Antrenamentul consistent, viguros, cu o nutriție adecvată, îngrijire a fasciei și greutăți (chiar și cu restricții ale fluxului sanguin) poate dubla sau tripla dimensiunea unui mușchi. Un mușchi poate deveni mai masiv doar atunci când fibrele sale individuale devin mai groase.

Pentru începătorii în reabilitare și PT, sau cum vrei să-i spui, antrenează-te bine cu o mreană, gantere, o bancă de exerciții robustă care se înclină și un set primitiv de suporturi pentru ghemuit.

Există nouă exerciții de bază cu greutate liberă care pot și vor oferi toate rezultatele pe care o persoană serioasă le așteaptă de la o rutină de rezistență progresivă. La cel mai înalt nivel se află cele mai importante trei exerciții cu greutăți libere: ghemuit, presa pe bancă și deadlift. Nivelul 2 este ocupat de presa de deasupra capului, curl și presa de triceps. Nivelul 3 conține deadliftul românesc, ridicarea gambei cu un singur picior și exerciții abdominale.

Integrarea reabilitării și fizioterapiei în practica dumneavoastră poate începe simplu și poate progresa în funcție de nevoile pacientului. Coaceți „sandvișuri wellness” și faceți din ospitalitate o călătorie distractivă de longevitate.

JEFFREY TUKERDC, practică în Los Angeles, California. Înscrieți-vă pentru buletinul său informativ pe site-ul său la adresa DrJeffreyTucker.com.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *