Ce se întâmplă cu corpul tău dacă mănânci ouă în fiecare zi. Românii, fiți foarte atenți

Din ce în ce mai mulți români merg la medic pentru probleme de sănătate, în principal din cauza unei diete slabe. Medicii explică ce se întâmplă în corpul tău dacă mănânci ouă în fiecare zi.

Mănânci ouă în fiecare zi?! Așa spun medicii

Statistic vorbind, românii sunt mari consumatori de ouă. Deși este un aliment sănătos, consumat în exces, poate deveni toxic. Studii recente arată clar ce se întâmplă în corpul tău dacă mănânci ouă zilnic. Mai exact, riscul de diabet crește cu 60%.

Universitatea din Australia Superioară, în parteneriat cu Universitatea de Medicină Chineză și Universitatea din Qatar, a efectuat un studiu pe aproape 10.000 de tineri între 1991 și 2009. Astfel, cercetătorii au descoperit că persoanele care au mâncat unul sau mai multe ouă în fiecare zi și-au crescut considerabil riscul de dezvoltare Diabet.

„Ceea ce am constatat este că consumul de ouă pe termen lung mai mare (peste 38 de grame pe zi) a crescut riscul de diabet la adulții chinezi cu aproximativ 25%. În plus, adulții care au consumat în mod regulat o mulțime de ouă au avut un risc crescut de 60% de diabet.

Dieta este un factor cunoscut și modificabil care contribuie la diabetul de tip 2. Prin urmare, este important să înțelegem gama de factori dietetici care pot avea un impact asupra prevalenței tot mai mari a bolii “, spune dr. Ming Li, coautor. autorul studiului.

Un alt lucru observat de specialiști este că efectul este mai pronunțat la femei decât la bărbați.

Oul este considerat un super aliment

Ouăle, beneficiază organismul

Pe de altă parte, consumate în limite normale (2-3 bucăți pe săptămână), ouăle sunt un miracol pentru sănătate. Considerat un super aliment, oul conține substanțe nutritive care au un rol esențial în menținerea sănătății, inclusiv acizi grași omega 3, vitaminele A, B2, B5, B6, B12, D, E, K, acid folic, seleniu, fosfor , calciu și zinc.

READ  Fără vitamina C, dar ferește-te de suplimentele de vitamina D!

Consumul de ouă scade, de asemenea, riscul de boli de inimă sau accident vascular cerebral datorită faptului că ajută la creșterea nivelului de HDL (colesterol sănătos). În plus, ajută la dezvoltarea creierului în stadiul intrauterin și promovează creșterea armonioasă a copiilor, iar colina are un rol protector împotriva anumitor tipuri de cancer.

O sursă importantă de proteine, ouăle contribuie la construirea masei musculare, reglează tensiunea arterială, construiesc țesuturi și întăresc oasele. Fiind alimente saturate, acestea sunt recomandate și în diete pentru a pierde kilograme în plus.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *