Cum să efectuați un deadlift perfect fără a vă răni

În timpul unui deadlift, menținerea unei poziții bune este de cea mai mare importanță.

Când vă apropiați de bar, asigurați-vă că nu este plasat prea departe. Dacă începi cu bara prea departe de tine, riști să-ți compromiți tracțiunea. Acestea fiind spuse, puneți-vă picioarele sub bară și tibiei la aproximativ un centimetru de acesta.

Al doilea pas este să înclinați șoldurile pentru a vă apleca și a apuca bara. Nu vă îndoiți și nu împingeți deloc genunchii înainte. Așezați mâinile pe bară puțin mai lat decât lățimea umerilor și cu o prindere deasupra mâinii.

Acum că ați apucat bara și sunteți gata să o ridicați, puteți acum să vă îndoiți genunchii înainte și să coborâți șoldurile până când tibiele ating bara.

Acum veți descoperi că spatele este ușor arcuit, așa că îndreptați-l pentru a vă asigura că întregul corp are puterea și stabilitatea pentru a trage bara în sus. Asigurați-vă că și gâtul este într-o poziție dreaptă.

În sfârșit, ești gata să ridici. Împingeți în sus și vedeți bara atingându-vă picioarele tot timpul pe toată durata ridicării. Când vă aflați în vârful liftului, împingeți șoldurile înainte spre bară și strângeți-vă fesierii și mușchii pectorali.

Țineți și coborâți încet mreana în jos, în aceeași mișcare inversă.

READ  Efectele secundare ale vaccinului așteptate de întreaga omenire. Mărturiile unui voluntar sunt șocante

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *