Dwayne „Rock” Johnson ne împărtășește detalii despre antrenamentul din ziua piciorului

Dwayne „The Rock” Johnson, deja unul dintre cei mai influenți bărbați de la Hollywood, a câștigat și mai multă putere anul trecut, în timp ce se pregătea să-și facă debutul în super-erou în DC Adam negru. A fost un proces pe care l-a descris ca fiind una dintre cele mai grele activități fizice ale carierei sale până în prezent, dar și-a luat și cunoștințele despre antrenamentul inteligent, așa cum o demonstrează ultima zi pe scenă.

„Azi un antrenament absolut brutal pentru picioare, dar totuși recunoscător că muncesc din greu și fac tot posibilul pentru a-mi ridica ștacheta personală”, a scris el în legenda unei noi postări pe Instagram, înainte de a oferi o privire detaliată a tot ceea ce face pentru a-și construi și menține puterea. în acele quad-uri masive – și explicând că pentru el, cele mai eficiente antrenamente nu sunt neapărat despre greutatea pe care o ridică, ci mai degrabă despre tehnica cu care o face.

Actorul începe cu o încălzire de 30 de minute, constând din întinderi și rulouri de spumă, lucru de bază și o serie de exerciții de activare, inclusiv extensii de picioare, bucle ale picioarelor, abducțiuni ale fesierii și antrenamente pentru un singur picior.

Apoi este timpul pentru seturi gigantice, toate în intervalul 15-20 de repetari, făcute de 5 ori în total. Pentru Johnson, asta înseamnă de obicei o mișcare de apăsare compusă, cum ar fi presa pentru picioare, precum și variații de ghemuit cu mreană și rechin. „Repetări lente, intense, controlate cu negative de mai multe secunde – creșterea greutății cu fiecare set”, a spus el. El termină antrenamentul cu lanțuri de mers pe jos, un element de bază al regimului său zilnic pentru picioare, stratificate cu deadlift-uri românești încetinite, cu o pauză de o secundă la sfârșitul fiecărei repetări.

Acest conținut este importat de pe Instagram. Este posibil să puteți găsi același conținut într-un alt format sau puteți găsi mai multe informații pe site-ul lor.

Johnson a vorbit anterior despre valoarea repetărilor negative încetinite și controlate, împărtășind o serie de videoclipuri de antrenament în care își demonstrează contracția excentrică, scăzând greutățile grele și concentrându-se în schimb pe optimizarea fiecărei repetări prin creșterea timpului sub tensiune.

„Veți vedea că greutatea pe care o folosesc nu este niciodată incredibil de grea”, a scris Johnson, explicând că antrenamentul în siguranță este o prioritate uriașă după multiple accidentări și intervenții chirurgicale. „Am învățat că nu cantitatea de greutate pe care o folosim, ci mai degrabă calitatea repetărilor și conexiunea minte/mușchi contează cel mai mult”, a continuat el. „Adevărul este că de-a lungul anilor, de fapt, am învățat să mă antrenez MAI GRUP. Dar, pentru a mă antrena MAI GRUP, a trebuit să învăț să mă antrenez MAI INTELIGENT.”

Acest conținut este creat și întreținut de o terță parte și încărcat pe această pagină pentru a ajuta utilizatorii să-și furnizeze adresele de e-mail. Este posibil să găsiți mai multe informații despre acest conținut și conținut similar pe piano.io

READ  Traficantul care ia forțat pe migranți să facă sclavie sexuală câștigă dreptul de a rămâne în Marea Britanie

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *