Lost Ark: Breviar recenzie pe Steam

O captură de ecran cu trei personaje din Lost Ark.

Imagine: Smilegate / Kotaku

MMORPG de acțiune revoluționar pe PC chivotul pierdut a fost lansat pentru prima dată în Coreea de Sud în 2019. Abia la începutul acestei luni, a fost lansat în sfârșit în Statele Unite și Europa. A devenit rapid unul dintre cele mai populare jocuri din toată istoria Steam, cu peste 1,3 milioane de jucători activi weekendul trecut. În prezent, este cel mai jucat joc de pe serviciu, depășind clasici precum Counter-Strike: GO și Punctul 2. Și cu atât de mulți oameni care joacă, ar fi bine să crezi că există o mulțime de recenzii Steam.

Recenzii generale Steam pentru chivotul pierdut au fost pozitive. Cu toate acestea, pe măsură ce jocul a continuat să se lupte cu cozi lungi de server în Europa, Diablo-ca MMO-urile au înregistrat o ușoară creștere a evaluărilor negative. Acest lucru se reflectă în unele dintre cele mai populare recenzii de pe Steam, unii jucători împărtășind chiar diverse rețete de mâncare pe care le puteți face în timp ce așteptați să vă conectați. Alți recenzenți comentează despre modul în care au așteptat ani de zile pentru a juca acest joc, așa cum a anunțat Smilegate pentru prima dată în 2013. Deci, între asta și problemele cu serverul, a fost multă așteptare.

Multe recenzii, atât pozitive, cât și negative, exprimă cât de mult le place lupta, numind-o adesea satisfăcătoare și distractivă. Este ceva ce am menționat în primele mele impresii despre joc. Deși are o poveste blândă, pe care au subliniat-o și alți recenzenți Steam, lupta este cu adevărat vedeta seriei. Folosirea „hitstops” și a unor grupuri mari de inamici ajută cu adevărat la ridicarea acțiunii peste cea a altor ARPG-uri. În chivotul pierdut te simți super puternic, practic de la început, ceea ce este o schimbare frumoasă față de modul în care funcționează majoritatea MMO-urilor.

Desigur, se referă și multe recenzii Diavol. Este aproape imposibil să vorbim despre asta chivotul pierdut fără a o face. De fapt, poate e ilegal? Toată lumea vorbește despre Diablo când vorbim despre chivotul pierdut așa că am făcut-o și eu – mai bine să ai grijă decât să-mi pară rău. Interesant este că un număr considerabil de recenzii sugerează că lui Blizzard ar trebui să-i pese de cum Diablo IV se compară cu chivotul pierdut. Nu sunt atât de sigur, dar probabil că există lecții de învățat din orice joc care face clic atât de repede cu atât de mulți oameni. (Deși cred că Blizzard are…alte lucruri de care să vă faceți griji chiar acum.)

Unii recenzenți Steam subliniază că o mulțime de chivotul pierdut ieste foarte generic și identic, ceea ce nu este greșit. Petreci mult timp strângând lucruri pe care să le duci NPC-urilor și apoi repetând asta iar și iar. Dar cifrele sunt în creștere și este distractiv.

În general, lucrurile par să meargă bine pt Arca Pierdută. Chiar și creșterea recenziilor negative din partea persoanelor supărate care nu se pot conecta pare să se atenueze după ce Smilegate și partenerul Amazon au adăugat mai multe servere în această săptămână. Voi chivotul pierdut continuă să domine topurile Steam în viitorul apropiat? Nu știu, dar pe baza multor dintre aceste recenzii, nu aș paria împotriva.

O captură de ecran a unei recenzii Steam pentru Lost Ark.

Captură de ecran: Steam / Kotaku

Captură de ecran: Steam / Kotaku