Noua pasiune și postul intermitent l-au ajutat să piardă 95 de kilograme

Noua pasiune și postul intermitent l-au ajutat să piardă 95 de kilograme

“Este destul de jenant, dar este adevărul”, a spus Sklar. „Tocmai am deschis ușa și m-am gândit:„ Ce facem aici? „“

La 285 de kilograme (129 de kilograme), s-a așezat pe canapea și a privit televiziunea, fără energie, după ce a cucerit ziua de lucru. Gustările de noapte târziu au inclus floricele și înghețata. Tânărul de 27 de ani, care lucrează în vânzări pentru strategii de afaceri în Woodland Hills, California, știa că ceva trebuia să se schimbe.

Și puțin câte puțin, hainele lui păreau să se micșoreze de fiecare dată când făcea rufele.

„Se ajunge la punctul în care îți dai seama că te îngrași; hainele nu devin mai mici”, a spus el. “A fost acel moment a-ha.”

Au existat și alte epifanii. Sklar a ratat sentimentul pe care l-a avut atunci când jucase sport ca adolescent. Și a existat un istoric de boli de inimă în familia sa.

Împreună, el și iubita sa, Samatha MacDonald, au decis să își schimbe modul de viață. Vorbiseră despre a face asta înainte, dar de data aceasta a funcționat. Ei nu au vrut să privească în urmă în 20 de ani și să-și dea seama că ar fi putut face schimbări pentru a fi mai sănătoși la vremea respectivă.

În primul rând, aveau să înceapă să meargă la sală. Dar nu au vrut să petreacă ore întregi de fitness fără să aibă dieta adecvată care să o alimenteze și să-și crească nivelul de energie.

Alte diete păreau prea rapide pentru ceea ce Sklar voia să facă. A cercetat postul intermitent și a decis să îl încerce ca o opțiune durabilă pe termen lung.

Sklar și MacDonald și-au luat mesele între 12 p.m. și 8 p.m. în fiecare zi, creând o pauză de 16 ore înainte de a mânca din nou. Acest lucru i-a ajutat să înceteze gustarea târziu noaptea.

„Îmi place să mănânc pentru o perioadă limitată de timp, deoarece îți permite să îți reduci în mod natural aportul alimentar fără să numeri caloriile”, a spus Lisa Drayer, colaborator CNN și dietetician înregistrat. „Eliminați snackingul nebunesc seara și, de asemenea, mâncați în sincronizare cu ritmul dvs. circadian, așa că vă încărcați caloriile, ceea ce este mai favorabil pentru pierderea în greutate”.

READ  În căutarea morților în Guayaquil, Ecuador

Au observat imediat că nivelul lor de energie începe să crească tranzacționând pizza pentru proteine ​​precum curcanul alături de legume, dovlecei de spaghete în loc de spaghete și iaurturi grecești în loc de înghețată.

“Atunci când mănânci doar pentru o perioadă de opt ore, vrei să urmezi recomandări nutriționale bune, inclusiv proteine, fibre și suficiente lichide în dieta ta”, a spus Drayer.

Cum să reușești postul intermitent

Lui Sklar îi plăcea să mănânce opțiuni mai sănătoase, dar uneori a avut probleme să se ridice pentru a merge la sală. Pentru MacDonald, mâncarea a fost o slăbiciune, dar a fost încântată să se ridice și să lucreze.

„Am împins pe toată lumea în zonele noastre slabe”, a spus MacDonald. „Am fost inițial pe pagini diferite, dar ne-am împins să fim pe aceeași pagină și a fost un mare ajutor pentru noi”.

De asemenea, Sklar a suferit de o problemă cronică de hamstring descoperită de medicul său după ce a jucat fotbal american și a tras-o în mod repetat pe hamstrings înainte de a face dieta. Medicul ei a recomandat exerciții cu impact scăzut, ceea ce a determinat-o pe Sklar să încerce ciclismul interior. Se ducea la sală șase zile pe săptămână și pedala 45 de minute pe zi.

Cuplul a încercat să se antreneze împreună, dar a constatat că încetinesc. În timp ce Sklar a pedalat la sală, MacDonald a descoperit că antrenamentul pentru antrenamentele cu intensitate mare studioul a funcționat mai bine pentru ea.

Sklar și MacDonald au tăiat carbohidrații și au înlocuit o mare parte din carnea roșie din dieta lor cu proteine ​​mai slabe precum peștele, puiul sau curcanul măcinat. Au devenit mai conștienți de ceea ce mâncau în general, luând decizii mai sănătoase în timpul ferestrei de opt ore în fiecare zi.

READ  Experții în domeniul sănătății critică utilizarea guvernului Trump de legea de sănătate publică pentru a închide granița
Postează fântâna tinereții?

“Dacă mănânci doar în opt ore, este puternic să alegi ceea ce pui în corpul tău”, a spus MacDonald.

În prima lună, el a pierdut 15 kilograme (6,8 kilograme) în timp ce mergeți cu bicicleta și porniți postul intermitent. Aceasta a continuat pentru următoarele șase luni. Sklar s-a îndrăgostit de ciclism. Combinația de muzică și calorii arse în timpul fiecărei sesiuni l-a împins să continue.

De asemenea, Sklar și-a găsit motivația atunci când un membru al familiei apropiate a trebuit să fie supus unei intervenții chirurgicale triple bypass în octombrie.

„Când vedeți că această persoană din spital trece prin asta, credeți că nu vreți să vi se întâmple niciodată și doriți să o împiedicați să se întâmple cu altcineva pe care o cunoașteți”, a spus Sklar . “A fost motivul meu. A fost un moment plictisitor când am știut că nu numai că trebuie să continui, să pierd în greutate pentru mine, dar a trebuit să o păstrez și pentru viitorul meu și pentru toți ceilalți din jurul meu. “

Într-o perioadă de la șase până la șapte luni, Sklar a pierdut 95 de kilograme (43 kg). În cele din urmă, unul dintre instructori l-a pus deoparte pe Sklar și i-a spus că ar trebui să înceapă să predea o clasă de ciclism interior. Învăță acum de aproximativ șase luni.

Pentru MacDonald, schimbările au fost mai mult mentale decât fizice. A pierdut 12 kilograme (5,4 kilograme) și îi place să se simtă mai puternic.

“Într-o zi aglomerată, timpul în care merg la sală este ceva pe care mi-l ofer”, a spus ea.

Când îți dai seama că câștigi mai mult mușchi și te simți mai bine în fiecare zi, te poți simți din ce în ce mai puternic. A fost un lucru mare. Nu am stat niciodată suficient de mult timp cu pregătirea pentru a simți aceste schimbări după luni. Mă face să mă simt mai bine în fiecare zi să văd încet aceste modificări în corpul meu. “

READ  Recenzia „The Swamp”: documentarul HBO explorează ce nu este în regulă în Congres, dar nu găsește o soluție

Dimineața, de obicei, Sklar are un pahar cu apă după ce se ridică. Pranzul este la prânz, urmat de gustări pe tot parcursul zilei. Înainte de un antrenament, lui Sklar îi place untul de arahide și jeleul pe un tort de orez.

Ce este postul intermitent și este sănătos?

“Învăț o clasă de spin la 5:30 a.m., apoi voi avea o agitare și o cină de proteine ​​imediat după, și atunci poate o gustare la 8:00 p.m. Rapidă pentru restul nopții până la prânz. mâine. “

După pierderea în greutate inițială, Sklar și MacDonald permit un pic mai multă flexibilitate dacă au un eveniment special. Dar sunt hotărâți să fie cât mai sănătoși și potriviți pe termen lung. Postul intermitent i-a ajutat să adopte obiceiuri sănătoase.

Sklar se pregătește și acum pentru un triatlon.

Sklar este mult mai energic și mai încrezător după ce a slăbit.

„Există întotdeauna ceva în fața mea care să mă țină motivat, să mă asigur că nu cad din nou în vechile mele obiceiuri”, a spus Sklar.

Sklar continuă să postească și să mențină un stil de viață activ. Este mai încrezător, energic și pozitiv. Uneori, prietenii și colegii vechi nu-l recunosc. Pe măsură ce povestea sa se răspândește, Sklar a reușit să se reconecteze cu prietenii sau cunoscuții și să împărtășească sfaturi despre pierderea în greutate și fitness. Sklar nu și-a dat seama cât de mult ar însemna pentru el.

“Am descoperit că pe termen lung, am făcut-o și pentru prietenii mei, pentru că s-au inspirat din asta”, a spus Sklar.

A fi capabil să schimbe acest stil de viață cu iubita sa, a spus Sklar.

„A fost extrem de benefic să am un sistem de sprijin cu mine”, a spus Sklar. “Vor fi întotdeauna zile în care veți dori să înșelați și să faceți pizza, iar faptul că aveți un sistem de asistență care să vă țină sub control și să fiți responsabil pentru păstrarea altcuiva în control a fost cu adevărat important pentru mine.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *