obiceiuri de blocare pe care trebuie să le scuturăm, repede

Lucrând de acasă de 25 de ani, nu am făcut prea multe lucruri cu prânzul. A fost doar un sandwich rapid sau chiar un castron de musli într-o zi deosebit de aglomerată.

Dar mi-am dat seama că am lovit recent un nou nivel, când fiul meu m-a găsit mâncând bucăți de brânză cheddar chiar de pe masa din bucătărie. Nici măcar nu tăiasem felii bune. Tocmai bătusem chucks din bloc.

– Vă bucurați de prânz? a arătat el zâmbind. Mi-a fost rușine – dar nu suficient pentru a mă împiedica să-l urmez cu plăcinta de friptură rămasă transpirată din noaptea anterioară, batjocorind direct din recipientul său cu folie.

Dă vina pe blocare pentru asta. „Pandemia ne-a atras cu siguranță pe mulți dintre noi în obiceiuri proaste”, recunoaște psihologul Sarah Gregg, autorul Alegeți Fericit: strategii ușoare pentru a vă găsi fericirea.

„PC-urile au devenit noul chic casual și bucătăria a evoluat într-un singur distribuitor automat mare. Pe măsură ce lumea a scăpat de sub control, aceste obiceiuri au adus un sentiment de confort și libertate pentru a face tot ce ne-am dorit.

Pentru mulți dintre noi, acest lucru a dus la o încetinire dramatică a rufelor, până la punctul în care mașinile noastre de spălat stau acum inactiv o mare parte a săptămânii.

„Deseori ridic șosetele de ieri de pe podea și le pun la loc”, spune cu nerușinare editorul Phil, în vârstă de 53 de ani. “De asemenea, am renunțat la pantaloni. Întrucât ciclez de cele mai multe ori, acum port jambierele impermeabile de ciclism aproape tot timpul.”

Între timp, pentru Rachel, un PR în vârstă de 45 de ani, „Noua regulă a chiloților este de două zile în pereche și de multe ori mă culc cu tricoul pe care îl port toată ziua. A perfecționat arta de a-mi scoate sutienul fără să-mi scot topul “.

READ  Principalul motiv pentru care FCSB este favoritul la câștigarea campionatului, în detrimentul CFR

Pentru cei neinițiați, aceasta presupune să scoateți o curea și să o trageți pe brațul respectiv, apoi să faceți același lucru cu cealaltă parte și să trageți sutienul cu o tragere ascuțită, astfel încât să se strecoare în sus, pe mânecă, ca un dihor.

Alții recunosc că poartă în mod regulat îmbrăcăminte de dormit toată ziua, sugerând o amestecare între zi și noapte, ca și cum am fi bebeluși predispuși la somnuri după-amiaza. Este un mic pas înainte de a scuipa lapte acru.

Anul trecut am văzut că natura are voie să-și facă treaba: capre montane care pășunesc în Llandudno și cumpărături cu vitrine cu cerbi în centrul orașului Glasgow.

La fel, acasă, animalele noastre se bucură de libertate fără precedent. „Câinii nu au fost niciodată lăsați la etaj, dar acum dorm adesea pe pat”, spune Simon, 58 de ani, manager IT.

“Nu s-au tuns încă după blocare, așa că mâncarea uscată pentru câini se blochează adesea în barbă și ajunge în bucăți pe cearșafuri”.

Între timp, Caroline, un îngrijitor în vârstă de 51 de ani, spune: „După ce am adoptat recent un câine de salvare românesc, împreună cu renunțarea la sutienele cu sârmă la începutul blocării, acum este normal să păstrez saci. în sutienul meu în stil decupat. “

Între timp, ca un spațiu de joacă neîntreținut, corpurile noastre au fost lăsate să se regenereze, cu părul picioarelor lăsat să încolțească – ajungând la o lungime de doi centimetri, în cazul unui prieten care anterior avea o întreținere ridicată.

„Nu am știut niciodată că poate crește atât de mult”, se minună ea. Totul a fost plăcut eliberator – ca atunci când te lași să te înghesuie puțin într-o excursie de camping, deoarece nu poți rezista la aceste dușuri cu picurare scăzută.

READ  Așa arată durerea! Imagine virală cu Leo Messi și Ter Stegen, luată după „masacrul” de la Lisabona | FOTOGRAFIE

Cu toate acestea, aceasta nu este o excursie de camping – este viața de zi cu zi – și lumea reală pare să se deschidă din nou. Chiar ne dorim ca cei din afara familiei noastre apropiate să ne vadă mâncând dezgustător și folosindu-ne lenjeria de corp ca magazinele de cookie-uri pentru câini?

Din fericire, a scăpa de căile noastre neglijent poate fi mai ușor decât credem.

„Obiceiurile au o formulă dovedită în trei părți: semnal, comportament, recompensă”, spune Sarah Gregg. “De exemplu, semnul spălării dinților pe timp de noapte ar putea fi pregătit pentru culcare; comportamentul este spălarea dinților; recompensa este senzația de gură curată. Lucrul cu formula obișnuinței poate crea schimbări pozitive.”

Ea dă acest exemplu: „Gândiți-vă la un indiciu consistent care va determina comportamentul – de exemplu, este pauza dvs. de prânz, deci este timpul să faceți o plimbare. Cafea. Apoi provocați-vă să vă completați noul obicei în fiecare zi pentru următoarele șapte zile . ”

Beneficiile, spune ea, sunt semnificative: „Creșterea stimei de sine, creșterea încrederii și îmbunătățirea sănătății dumneavoastră”.

Ca să nu mai vorbim de un impuls al relațiilor conjugale. Recent, când am smuls capacul unei cutii de macrou în sos de roșii și am zdrobit conținutul pe o felie de pâine, soțul meu a vomitat de fapt.

Deci, este momentul să inversăm aceste obiceiuri proaste. La prânz voi ridica standardele și cel puțin voi folosi o farfurie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *