ProRally.ro

Lumea completă a știrilor

Reguli dietetice pentru a reduce inflamația în organism

Inflamație în organism Poate provoca sau contribui la numeroase afecțiuni, inclusiv osteoartrita, artrita reumatoidă, bolile de inimă, boala Alzheimer, boala Parkinson și chiar cancerul. Acesta este motivul pentru care medicii au început să recomande pacienților să ia o dietă bazată pe principii antiinflamatorii.

Studii recente au arătat că o astfel de dietă nu numai că ajută la protejarea împotriva anumitor boli, încetinește îmbătrânirea prin stabilizarea nivelului de zahăr din sânge și îmbunătățirea metabolismului.

În plus, mulți oameni care au început să mănânce în acest fel au raportat pierderea în greutate. Iată deci principiile pe care toată lumea ar trebui să le includă pentru o sănătate optimă.

1. Mănâncă cel puțin 25 de grame de fibre pe zi
O dietă bogată în fibre ajută la reducerea inflamației prin furnizarea organismului cu fitonutrienți antiinflamatori găsiți în fructe, legume și alte alimente similare.
Prin urmare, pentru a vă asigura că aveți suficientă fibră pe farfurie, nu trebuie să vă lipsească cerealele integrale, fructele și legumele. Orz și ovăz, ovăz, vinete, ceapă, banane și afine sunt unele dintre cele mai bune surse de fibre.

2. Mănâncă cel puțin nouă porții de fructe și legume în fiecare zi.
O porție înseamnă o jumătate de cană de legume sau fructe fierte sau o cană, o jumătate de cană de legume cu frunze verzi.

Pentru un surplus de agenți antiinflamatori, utilizați ierburi aromate și condimente – turmeric și ghimbir pentru a adăuga la alimentele gătite.

3. Consumați mai multe porții de alimente pe săptămână aparținând familiilor liliacee și crucifere.
Liliacul include usturoi, ceapă, praz și arpagic, în timp ce cruciferele includ broccoli, varză, conopidă și varză de Bruxelles.

READ  13 simptome ale Covid-19 relevate de pacienții vindecați

Datorită proprietăților lor antioxidante, consumul a cel puțin patru porții pe săptămână reduce riscul de cancer. Dacă îți place usturoiul, îl poți mânca în fiecare zi.

4. Limitați aportul de grăsimi saturate la doar 10% din aportul zilnic de calorii
Menținând consumul scăzut de grăsimi saturate, reduceți riscul bolilor de inimă. De asemenea, ar trebui să limitați carnea roșie din dietă la doar o dată pe săptămână (înainte de gătit, marinati-o în ierburi, condimente și suc de fructe neîndulcit pentru a reduce numărul de compuși toxici eliberați în timpul gătitului. .).

Citiți mai multe pe SFATULPARINTILOR.RO.

CIPRIAN CAROL

"Scriitor. Expert în muzică. Junkie de cafea. Internet entuziast. Fanatic independent de bacon. Specialist web. Twitter savant."

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Previous Post De mâine, masca va fi obligatorie în București peste tot. Restaurantele sunt închise timp de 14 zile
Next Post Dinamo, penalizat din nou de arbitri! Pedeapsă acordată de Feșnic pentru Universitatea din Craiova