Ridicarea greutăților m-a ajutat să slăbesc 35 de kilograme după ani de cardio

Sébastien, 38 de ani, împărtășește schimbările pe care le-a făcut pentru a slăbi și a deveni mai puternic, astfel încât să poată fi un tată și un model mai bun pentru fiii săi.


M-am străduit întotdeauna să ating un nivel bun de fitness, făcând mult kickboxing Muay Thai, alergând și înotând, cu toate acestea nu am reușit niciodată să slăbesc (și mai important, grăsime). În perioada Covid, eram într-o stare constantă de toropeală din cauza lipsei de activitate fizică, așa că am decis să mă înscriu la Program de 12 săptămâni Ultimate Performance. Mi-am văzut soția și cumnatul meu obținând rezultate impresionante cu provocările de transformare Ultimate Performance. cel mai important, am vrut să mă asigur că pot să țin pasul cu, să mă bucur de joc și să-mi distrez cei doi fii mici agitați. Nu mi-am dorit să aibă un tată obosit care, după o zi plină de muncă, să nu le poată acorda atenție, să se deda cu sport și activități distractive.

M-aș fi definit ca fiind moderat în formă în ceea ce privește capacitatea cardiovasculară, dar purtam prea multă grăsime și nu aveam o musculatură definită. Credeam că sunt puternic, dar în mod clar nu eram, iar construirea forței musculare necesită timp printr-o rutină consecventă de antrenament de rezistență. Nu eram familiarizat cu antrenamentul de rezistență, deoarece am făcut doar antrenamente cardio și a trebuit să învăț mai multe despre seturi, repetări, execuție, formă și perioade de odihnă. Este nevoie de ceva să te obișnuiești, dar lucrul bun despre cursanții începători (ca mine) este că poți obține rezultate bune destul de repede. Cea mai bună abordare a antrenamentului de rezistență este că este cel mai bun tip de exercițiu pentru pierderea eficientă a grăsimilor, împreună cu o nutriție bună.

READ  Actul uluitor al Simonei Halep după „rușine”

Din punct de vedere nutrițional, a trebuit să fac schimbări mari în abordarea mea față de mâncare. Am învățat controlul caloriilor, începând cu intrarea într-o fază de deficit caloric pentru o pierdere eficientă de grăsime și urmărind cu atenție aportul meu de macronutrienți. Înainte de UP, habar nu aveam câte calorii mâncam zilnic. Antrenamentul la UP m-a convins să-mi schimb definitiv dieta: acum am o abordare prudentă, dar mai intuitivă, a aportului de calorii, respectând macro-urile și, în general, fac alegeri înțelepte pentru alimente. Gătesc alimente întregi precum carnea, peștele, legumele verzi, grăsimile bune precum nucile, avocado și uleiurile sănătoase și alte surse de grăsimi, eliminând complet alimentele/băuturile procesate sau zaharoase.

SNHFOTO

M-am antrenat de patru ori pe săptămână timp de o oră cu antrenorul meu Marc, care a conceput un program eficient de antrenament în volum german (GVT) pentru întregul corp, constând în antrenament de rezistență pentru întregul corp, care a dus la o pierdere mai agresivă de grăsime și la îmbunătățirea metabolismului. Exemple de mișcări mari compuse care implică grupuri mari de mușchi includ genuflexiuni cu bară hexagonală, presa pe bancă, deadlift românesc sau obișnuit, combinate cu exerciții mai izolate, cum ar fi trageri laterale, rânduri, curl și triceps pentru bicepși, ridicări laterale, genuflexiuni și trageri bulgare. Am găsit exercițiul „Pendul” puternic, dar incredibil de eficient, care lucrează cel mai dur mușchii picioarelor dintre toți.

Călătoria mea s-a concentrat în primul rând pe pierderea de grăsime, în timp ce îmi crește ușor masa corporală slabă. Am început cu 77,3 kg (170 lbs) cu o grăsime corporală de 27,1% și am ajuns cu 15,3 kg (34 lbs) mai puțin la 62 kg (136 lbs) și o grăsime corporală de 9%. (Când familia mea din Franța a văzut noile fotografii cu mine, au crezut că le-am făcut photoshop!) Cele mai mari beneficii, pe lângă faptul că au o formă mai subțire, au fost o stare de spirit mai bună și sănătate mintală, mai puțin stres, precum și obiceiuri mai bune de somn. .

Această experiență mi-a dat, de asemenea, o nouă încredere în abordarea vieții și m-a învățat cum să mă bucur de evenimente sociale și de mâncare fără a mă simți vinovat sau îngrijorat că mă îngrășesc, atâta timp cât țin o dietă curată și regulată, împreună cu antrenamente regulate. Mă simt mai capabil să mă joc cu fiii mei și chiar să-i port pentru perioade lungi de timp. Fiecare părinte știe că îngrijirea copiilor necesită o cantitate incredibilă de energie, iar recompensa mea pentru antrenamentele la UP este să pot ține pasul cu băieții mei energici.

Am decis să continui să mă antrenez cu Marc la UP pentru a construi pe baza transformării de succes și a mă împinge mai departe într-o fază de consolidare a mușchilor pe termen lung. Acum îmi împart antrenamentul între UP și mine, deoarece mă simt mai experimentat și continui să beneficiez de sfaturile de antrenament și nutriție ale lui Marc. Creșterea masei musculare este un proces mult mai lent, dar acum am încrederea și încrederea pentru a avea succes.

Sebastien Delaval

SNHFOTO

Sfatul meu numărul unu pentru oricine ar fi: nu renunța, crede în capacitatea ta de a-ți urma programul antrenorului și planul de nutriție. Chiar și cu cel mai bun antrenor din lume, doar tu poți fi complet conform gătindu-ți mesele, urmărind caloriile/macro-urile, în timp ce faci 15.000 de pași pe zi pentru a accelera pierderea de grăsime. Și la fel de important: încearcă să te bucuri de fiecare secundă, așa cum am făcut mine!

Acest conținut este creat și întreținut de o terță parte și încărcat pe această pagină pentru a ajuta utilizatorii să-și furnizeze adresele de e-mail. Este posibil să găsiți mai multe informații despre acest conținut și conținut similar pe piano.io

READ  Purtătorul de cuvânt al Pentagonului spune că se pare că „rușii își extind țintele” după lovitură de lângă Lviv

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *