România trece la ora de iarnă în această seară. Ce este important de știut

Parlamentul European au votat să renunțe la această abordare, în urma mai multor studii care au arătat că schimbarea orei oficiale are efecte negative asupra organismului.

Cum vor circula trenurile în noaptea de 24-25 octombrie

Cu toate acestea, unele schimbări vor avea loc de sâmbătă seara până duminică. Deci, în noaptea de 24-25 octombrie 2020, când 4 dimineața devine 3 dimineața, toate trenurile de călători care au ora de plecare din stațiile de conducere după ora 4 dimineața vor pleca de la Călătoria cu trenul în vigoare, respectând vremurile Europei de Est.

Trenurile de călători care circulă după ora 4 dimineața, ora oficială de vară, vor opri la stațiile stabilite de-a lungul rutei, unde vor opri până la ora plecării orarului în vigoare după noul timp al Europei de Est, iar trenurile încă circulă. o distanță scurtă până la stația finală își vor continua călătoria până la destinație.

Deoarece în țările vecine, tranziția de la ora de vară la ora oficială a Europei de Est are loc în aceeași zi, 25 octombrie 2020, între stațiile de frontieră, trenurile vor circula după ore de Călătoria cu trenul în vigoare, potrivit Radio România News.

Schimbarea orei poate afecta grav corpul uman

Medicii cred că schimbarea vremii poate afecta grav corpul uman, iar copiii și vârstnicii simt această schimbare mai puternic.

Efectele fizice și mentale ale acestui proces includ oboseala, starea generală mai slabă și dificultăți de concentrare, deoarece ritmul biologic este perturbat. Trecerea la ora de iarnă este mai ușor, spun specialiștii, pentru că primim o oră în plus, dar ceasul corpului se obișnuiește cu noua oră în doar câteva zile.

READ  Este puțin probabil ca Trump să dezvăluie portretul lui Obama în Casa Albă. Înapoi la o tradiție pe cale de dispariție

Cum simte corpul nostru tranziția către iarnă

Potrivit unui studiu efectuat pe peste 3.000 de adulți din Marea Britanie, odată cu schimbarea orei din octombrie, calitatea somnului dispare, mulți participanți spunând că se simt mai rău decât atunci când dormeau mai puțin.

Pentru a face față mai ușor acestor schimbări, este recomandat să setați alarma de dimineață astfel încât, după apel, să puteți rămâne în pat câteva clipe cu ochii deschiși, astfel încât corpul să intre în starea de trezire.

De asemenea, aprinderea luminii ajută la oprirea corpului de a produce hormonul somnului melatonină. Copiii se pot adapta mai ușor la timpul iernii, mergând la culcare un sfert de oră mai târziu.

Parlamentul European a decis în martie anul trecut să renunțe la schimbarea orei, măsură care avea să intre în vigoare în 2021, dar decizia trebuie confirmată și de legislația națională.

În România, un astfel de anunț ar fi fost făcut de autorități în aprilie, dar din cauza pandemiei COVID-19, abordarea a fost amânată până în 2021.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *