Rutina solidă a lui Dwayne Johnson a fost dezvăluită pe Instagram

The Rock, chiar la 49 de ani, știe să stăpânească jocul de fitness și să păstreze factorul wow în fizicul său din cap până în picioare. (Credit foto: The Rock/Instagram)

RELEVATE

  • The Rock’s Leg Day prezintă seturi gigantice la fel de intense precum numele său.
  • Rutina ei începe cu o încălzire de 25-30 de minute cu exerciții de bază folosind o rolă de spumă și întindere.
  • Încălzirea îi activează fesierii, quads-urile și ischio-jambierii cu antrenamente pentru un singur picior, abducție fesieri, extensii de picioare și bucle ale picioarelor.

New Delhi: Să recunoaștem, ziua piciorului este cel mai de temut de toți pasionații de fitness. De la genuflexiuni la fandari si presari pentru picioare, este acea parte a regimului de antrenament saptamanal la care doar o mana o poate astepta cu nerabdare. Cu toate acestea, actor și fost luptător Dwayne Johnsona.k.a Piatrapare să fie îndrăgostită de zilele piciorului.

The Rock, chiar la 49 de ani, știe să stăpânească jocul de fitness și să păstreze factorul wow în fizicul său din cap până în picioare. Pe lângă crearea magiei pe ecran, el continuă să ofere lecții de fitness fanilor săi prin intermediul rețelelor sociale. cel stâncăeste instagram Profilul, pentru fanii săi, este inspirațional, în care nu numai că prezintă exerciții din dieta sa, dar împărtășește și sfaturi cu privire la îngrijirea sănătății holistică – de la exerciții fizice cu înțelepciune până la a mânca corect și a schimba perspectiva față de condiția fizică.

Ce face The Rock în ziua piciorului

Într-o nouă postare pe Instagram, actorul a distribuit un carusel de fotografii după ce a transpirat-o cu exerciții pentru picioare; și se pare că și el a provocat și și-a ridicat ștacheta personală.

READ  Oamenii de știință au ucis cu succes celulele canceroase folosind editarea inovatoare a ADN-ului

„Azi un antrenament absolut brutal pentru picioare, dar încă recunoscător că muncesc și fac tot posibilul pentru a-mi ridica ștacheta personală. Veți vedea că greutatea pe care o folosesc nu este niciodată incredibil de grea. O mulțime de tipi care sunt MULT mai puternici decât mine, dar din cauza tuturor leziuni (5 operații la genunchi, ruptură de Ahile, cvadriceps rupt în pelvis, perete abdomen rupt, reconstrucție completă a umărului etc.) Am învățat că nu este vorba de cantitatea de greutate pe care o folosim, ci mai degrabă de calitatea repetărilor și a minții. /conexiune musculara care conteaza cel mai mult Antrenamentul de astazi a constat intr-o incalzire de 25-30 de minute – munca de baza, rularea cu spuma, intindere, apoi activarea quads, hams si glutes – extensii picioare, curl picioare, abductii glute si antrenamente pentru un singur picior glute .

Apoi SETURI GIGANTE a începe.

*4-5 seturi de 4-5 exerciții per set.

Interval de repetări 15-20.

Fără odihnă între exerciții”, a scris el.

„Repetări lente, intense, controlate cu negative de mai multe secunde – creșterea greutății cu fiecare set. Repetări cu un singur picior și poziții ale piciorului în mișcare și poziție pentru a lovi eficient toate unghiurile și mușchii. Pentru a termina, voi termina cu lanț lungi (120 lbs) până la eșec și un superset cu deadlift-uri românești Lenți și super controlați pe deadlift-uri cu o pauză de 1 secundă în partea de jos, picioarele terminate”, a adăugat el.

Regimul de fitness al lui Rock – O combinație de dăruire și recunoștință față de antrenorul său de fitness

Prin postarea de pe Instagram, The Rock nu doar că și-a împărtășit fanilor antrenamentul, ci și-a scris câteva rânduri de recunoștință antrenorului său de fitness și forță, Dave Rienzi, pentru că l-a ghidat prin călătoria de recuperare prin mai multe răni.

READ  Ce se află în spatele reticenței de a se vaccina în Bulgaria și România?

Seturi gigantice: Rock’s Key to Nail exerciții pentru picioare

The Rock’s Leg Day prezintă seturi gigantice la fel de intense precum numele său. Rutina ei începe cu o încălzire de 25-30 de minute cu exerciții de bază folosind o rolă de spumă și întindere. Încălzirea îi activează fesierii, quads-urile și ischio-jambierii cu antrenamente pentru un singur picior, abducție fesieri, extensii de picioare și bucle ale picioarelor.

Urmează seturi gigantice – patru până la cinci seturi de patru până la cinci exerciții pentru fiecare set cu 15 până la 20 de repetări și fără odihnă între exerciții. Rutina lentă, intensă, cu creșterea și scăderea greutății în fiecare set, ajută la obținerea celor mai multe beneficii de pe urma rutinei.

Avertizare: Sfaturile și sugestiile menționate în articol au doar scop informativ general și nu trebuie interpretate ca sfaturi medicale profesionale. Consultați-vă întotdeauna medicul sau dieteticianul înainte de a începe orice program de fitness sau de a face orice modificări în dieta dumneavoastră.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *